انقلاب اسلامی با بیدار کردن ملت‌های ستمدیده، توطئه‌های آمریکایی- صهیونیستی برای منطقه را به شکست کشاند.

انقلاب اسلامی  با بیدار کردن ملت‌های ستمدیده، توطئه‌های آمریکایی- صهیونیستی برای منطقه را به شکست کشاند.

تهران- ایرنا- دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین گفت: انقلاب اسلامی  با بیدار کردن ملت‌های ستمدیده، توطئه‌های آمریکایی- صهیونیستی برای منطقه را به شکست کشاند.

خالد عبدالمجید بامداد چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: یکی از این توطئه ها، طرح خاورمیانه بزرگ بود که محور مقاومت به فرماندهی ایران، آن را برای همیشه به شکست کشاند.

وی بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در همه بخش ها بر ملت های مظلوم منطقه تاثیر گذاشت و مهمترین آن، ارتقای سطح فکری، فرهنگی و اعتقادی این ملت هاست.

عبدالمجید گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و با الهام از این انقلاب، بسیاری از ملت های منطقه از یوغ دیکتاتورهای مسلط بر مقدرات کشورها رهایی یافتند و بسیاری از این ملت ها با اصلاح قطب‌نمای سیاسی خود، نوک پیکان دشمنی خود را به سوی آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم های مرتجع نشانه رفتند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران، معادلات منطقه ای و بین المللی جدیدی را حاکم کرد و اکنون نیز با همکاری هم‌پیمانان خود، در حال ترسیم معادلات جدیدی در سطح منطقه است.

دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین اظهار کرد: حکومت های مستبد در منطقه که مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند، از تحولات منطقه پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیمناکند و می دانند ملت های مظلوم، روزی آنها را از تخت به زیر می کشند.

عبدالمجید گفت: این رژیم ها ابتدا بازیچه دست آمریکا بودند و اخیراً نیز به بازیچه دست رژیم صهیونیستی تبدیل شده اند و به خاطر ترسی که از نقش بیدارگری ایران اسلامی دارند، آمریکا و رژیم صهیونیستی را به دشمنی بیشتر با جمهوری اسلامی تحریک می کنند.

وی اضافه کرد: در سال های گذشته به منظور متلاشی کردن محور مقاومت از طریق حمایت از تروریست ها در عراق، سوریه، یمن و لبنان تلاش های بسیاری صورت گرفت اما جمهوری اسلامی در برابر این توطئه ها سربلند ایستاده است.

عبدالمجید افزود: جمهوری اسلامی پس از ۴۲ سال با اراده ملت، نیروهای مسلح و رهبران شجاع و در رأس آن ها امام خامنه ای، همه توطئه ها را ناکام گذاشت.

وی تصریح کرد: آینده منطقه پس از شکست طرح های آمریکایی، آینده ای روشن و امیدبخش است و در این راه  و در مقابل فشارها و توطئه ها، نیازمند پایداری و صبر بیشتری هستیم.

دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین گفت: آمریکا و رژیم های مرتجع دنباله رو آن، همه انواع فشارهای اقتصادی و محاصره و تحریم را به کار بستند اما این توطئه ها، اصرار و عزم ملت های آزاده را برای حرکت به سوی جلو افزایش داد.

عبدالمجید افزود: پایداری در برابر این فشارهای غیرعادی، یک معجزه بود که نتایج آن به سود ملت های منطقه رقم خواهد خورد؛ همانطور که ایران و هم‌پیمان های آن توانستند آینده جدیدی برای منطقه رقم بزنند.

وی اضافه کرد: در این معادلات، دیگر آمریکا سرور و حاکم جهان نیست  و آمریکا و هم‌پیالگان آن در منطقه دیگر قادر به احیای تروریسم و ایجاد معادلات جدید به سود خود نیستند.

عبدالمجید گفت: آمریکا اکنون در این منطقه عاجز ایستاده است زیرا اراده ملت ها و بویژه ملت ایران، چهره جهان را با پایان دادن به سیاست تک قطبی تغییر داده اند و حوادث داخل و خارج آمریکا، بهترین دلیل برای این مطلب است.

وی یادآور شد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، تغییرات بزرگی در زمینه موضوع فلسطین به وقوع پیوست و جمهوری اسلامی پس از شانه خالی کردن اعراب از حمایت فلسطین، این خلاء را پر کرد.

دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین افزود: در حالی که رژیم های عربی نسبت به آرمان ملت و مقدسات فلسطین توطئه می کنند، حمایت و پشتیبانی جمهوری اسلامی در همه زمینه ها از ملت و مقاومت فلسطین ادامه دارد و تقویت قدرت موشکی گروه های مقاومت در غزه و تشکیل نیرویی بازدارنده در مقابل زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی نمونه ای از این حمایت هاست.

وی بیان کرد: ملت فلسطین تاکنون با حمایت جمهوری اسلامی ایران به مقاومت خود ادامه داده و این مبارزه تا بازیابی همه حقوق ملی ادامه خواهد یافت.

قد يعجبك ايضا

التعليقات مغلقة.

آخر الأخبار